2307 Cobbs Ford Rd, Prattville, AL 36066, USA
9.6K views
Not resolved
1.6
Details
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
17 comments

Lowe's in Prattville is AWFUL. Please be aware that a "NEW" policy is in place.

If you purchase a weedeater, blower, lawnmower, pressure washer and it stops working.....you have 30 days to return it. PERIOD. You have to have the receipt showing the date of purchase. If it's more than 30 days, you will be taking your non-working item right back to the house!

No return, no exchange....no working ***-eater. In other words, you are paying $199 to use a ***-eater 2 times.... THIS IS WRONG. What happened to customer service?

What *** made the decision to refuse to either give you another working item, or a refund of the purchase price? After 47 days, I have a *** eater that will NOT crank. I made the manager go outside and pull and pull and pull.....to prove to him, that this new item was NOT cranking...... still NO resolution.

I had to leave the store with a *** eater that will never work. How long will they be able to continue ripping their customers off? I hope Home Depot puts them out of business. And with this new policy, it should not take long.

If you want to spend your hard-earned money, please don't give it to Lowe's.

They are unfair, and have policies that are non-negotiable. They ripped me off, don't be next.

Product or Service Mentioned: Troy Bilt Tb22 Ec String Trimmer.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Monetary Loss: $100.

Preferred solution: Full refund.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment
Anonymous
#1701010

THE SHOULD HAVE LET YOU BRING IT BACK FOR ANY REASON! THE CUSTOMER IS ALL'WALLS RIGHT!

Anonymous
to Anonymous #1707221

The customer is not always right.

Anonymous
#1699503

try and claim something on Lowes extended warranty. you see a rip off.

Anonymous
#1600674

Lowe’s is the worst Can’t ever get anybody knowledgeable to help you there’s only one person at the cash register most of the time terrible store

Anonymous
#1587964

sounds like a lot of people that work at lowes replied to this. most stores won't let you return stuff with fuel in them after 30 days home depot won't either

Anonymous
#1578707

Too often has "No hassle" returns, that allows customers to bring back things they've often damaged due to negligence or misuse, with the rarer occasion of the product being faulty, has been overly abused. It's good to see a company enforcing policies that protect those who actually treat their product with care.

The self righteousness of the customer always being right is such an outdated philosophy.

Too many scammers and *** just trying to make a deal, as if it was an auction house. Good luck with that.

Anonymous
to Carson #1707234

You must be a snowflake as you have no idea about customer service. People will quit shopping there if they get lousy service, then your out of a job.

Anonymous
#1561197

First thing You should have done was gotten a better *** eater. Second thing is to put the right type of fuel in it.

The premixed from Lowe’s/Walmart.

Third thing is don’t be mad at them. Their are people out there that buy lawn equipment use it a few times and return it.

Anonymous
#1536958

Read the warranty that came with the product. You will find it covers repairs, not replacement.

Contact the manufacturer for a service center who will repair it for you if it is defective.

Your use of stale gas, no oil or improper use of the equipment will not be covered. You would be surprised at how many people expect gas they have had sitting around for long periods of time expect it to work...fact is, it doesn't.

Anonymous
#1535907

That is the return policy almost everywhere for anything, after 30 days, manufacturer warranty. What a newb.

Anonymous
#1534304

Your warranty is with Toro not lowes.

kathbru
#1514681

Maybe you should have gotten the warranty????

Anonymous
to kathbru #1521391

I have the same problem and there is a warranty for 1 year provided by manufacturer. This is ridiculous.

Anonymous
to Mimitoanangel #1699628

That is correct, the warranty is with the manufacturer, not the store. Contact the manufacturer and find out where to take it for repair.

Anonymous
to kathbru #1699505

they do not honor the extended warranty.

Anonymous
#1340189

Home Depot will have the same return policy on gas powered tools

Anonymous
to Anonymous #1578710

Having worked for Home Depot, that is not entirely true. Perhaps in some places, but the local branch let's people return whatever they want, even if we don't carry it... another reason why Lowe's is outshining it.

You May Also Like