Product: Lowes Flooring Installation Clear all filters (21 of 21 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Lowes lack of professionalism and total mismanagement of the rehab of my condo is appalling. I started on a good note with the design crew (Sales). We worked together and came up with the cabinets appliances, flooring, doors, new toilets, etc. We gutted the small two...
Read more
3.0
Product
Lowes Flooring Installation
I liked
  • Sales
I didn't like
  • Installation people
  • Crummy service all around
  • Lack of customer service
#1140375
Reply to reviews
Delivery men would not deliver pallet of flooring inside house - left it in cold garage for week and a half before I could get it into the proper rooms to acclimate. Had to aggressively call and chase down installers to set date for installation that was convenient...
Read more
Anonymous
Anonymous

Most deliveries from home centers are off the back of the truck unless you make arrangements and pay extra to have product brought into the house. You shouldn't have waited to...

2.3
Butler, New Jersey
Product
Lowes Flooring Installation
I didn't like
  • Store management
  • Poor management response to my issue
#1133024
Reply to reviews
I had lowes of scott township put a kitchen floor in. After 3 months i noticed bubbles. I called it took 3 months to have them put in a new floor. Had no clue why this happened. Well a couple of months after this one was installed it happened again but worse!! I called...
Read more
1.6
Product
Lowes Flooring Installation
#1118728
Reply to reviews

Lowes - DO NOT USE THIS COMPANY for REMODELS

#1100743
1.2
Details
Spent over $30,000 on bathroom remodel. Installer did not install shower floor or bathroom floor correctly. Damaged grout. Contacted Lowes they have not followed up with a fix. Lowes will not call us back.
Comment
Show
Customer service
Diversity of Products or Services
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money

Lowes - Jan to july

#1071607
If I went into full details I would be here all day and night. The first install was not done right and it wasn't until months later another person installed carpet and it's not as nice of carpet as I originally paid for. Lowes doesn't care the store won't handle it and the operations production doesn't believe me. Go elsewhere or loose time and money!
Comment
Show
While in Lowes on Aug.25, we were contacted by a sales representative that we were due a refund of about $48 on a floor installation. In order to issue the refund, the sales person went to the cash register and completely reconstructed the entire sale. What a terrible...
Read more
Anonymous
Anonymous

To keep inventory straight they needed to refund and sell the product. It looks like the processed it as 2 transactions rather than doing it in 1 transaction. If they had proc...

Product
Lowes Flooring Installation
#1093600
Reply to reviews
We had laminate flooring put down throughout our house 2 years ago and the nightmare still continues. For 1.5 years they came out monthly to re-glue the floors because the boards shifted and left big gaps. Then we agreed to pay more to get tile put down in the whole...
Read more
Anonymous
Anonymous

What did you expect when you shopped at a "DISCOUNT SELF SERVICE home improvement" store? That's what they are, and always will be. That's how and why they put all the small f...

1.0
Product
Lowes Flooring Installation
I didn't like
  • Gave us the run around
  • Product
#1082739
Reply to reviews

Resolved

I was told from the beginning that if I got the Lowe's card it would be 0% financing for 18mos to have flooring installed, still waiting on the 9% financing for 2 months now. I was told it would be about $100 to have 2 toilets reinstalled, after floors done. That came...
Read more
4.3
Product
Lowes Flooring Installation
I liked
  • Sales associates in the store
  • Floors themselves look great
I didn't like
  • No communication
  • Supervisor in the installation dept
  • That the leveling was not incl in the estimate
#1069322
Reply to reviews
I visited the flooring dept at Lowes on 196th St SW, Lynnwood Wa on July 13 to order carpet for 2 homes my sister and mother own. I filled out the flooring folders w/correct install address, my email, names and # for owners. Installers came out and measured. That's...
Read more
1.8
Product
Lowes Flooring Installation
#1067860
Reply to reviews
Lowes floor installation disaster.
Lowes floor installation disaster.
Lowes floor installation disaster.
Lowes floor installation disaster.
Situation: Purchased Geospring Water Heater from Lowes in 2012. Very satisfied. Similar to an AC unit, these drain condensation through a condensation line. Code requires drain. Installer installed vinyl planks over the portion of the drain needed for the condensation.
Read more
1.5
Centerville, Ohio
Product
Lowes Flooring Installation
#1062580
Reply to reviews
Why does the manufacture have to contact me, I went through Lowes for the purchase & install, Lowes should stand behind the product & make it right. Very pissed off, disappointed tired of run around. My warranty will be up in 4 mths now. Blame the installer, blame the...
Read more
Product
Lowes Flooring Installation
#1042257
Reply to reviews
Friday, March 24th, Lowes came out to estimate foor tile to be installed in kitchen. Here's where things went wrong: #1 went to pick out tile/materials on Saturday, March 25th. Was told couldn't until the estimate came in, and that be on Monday, March 27th  #2 Monday...
Read more
Product
Lowes Flooring Installation
#1036803
Reply to reviews