3801 Pelandale Ave, Modesto, CA 95356, USA
Not resolved
3.3
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Layout of Store
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
0 comments

We waited over two weeks for the white color fridge so when it can, we were relieved to finally get it. But...

one of the door handles did not fit well and it was pictured and noted to get it replaced. After two days we called to check on it as we had no communication concerning. They had no record of replacement. After waiting 3 weeks for replacement, we had to reschedule the next day delivery since we had an out of town medical procedure.

Today when we called to inquire about delivery, there was no record of part need nor delivery.

Think twice about buying appliances from Lowe’s. Even the sales associates were less than stellar.

Product or Service Mentioned: Lowes Refrigerator Replacement.

Reason of review: Poor customer service.

Preferred solution: Deliver product or service ordered.

Lowes Pros: Price and selection.

Lowes Cons: Resulting product part replacement response and timeline.

  • Lowes Bad SERVICE
  • Very Poor Warranty Service
Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment