Not resolved
3.8
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Layout of Store
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
0 comments

I ordered blue Christmas lights online, the website stated there were 9 in the store. As the site stated I had to order in bulk of 5, so I did.

I get a call from Lowes, but being at work I had to step out of the office to return the call. I call Lowes back she girl Ashley from Leander Lowes tells me in these exact words. "We only have two in the store so that's what I charged to your card being you didn't answer and I got your voicemail..." Um NOOO you do not charge my card for what I did not approve regardless if you did not get in tough with me right away.

Update your system and refund me card now. Her attitude was a disgrace to Lowes and she needs to move on from customer service.

Product or Service Mentioned: Lowes Customer Care.

Reason of review: Poor customer service.

Preferred solution: Let the company propose a solution.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment